请问我心间

2011年2月27日星期日

不是一般的爱






这么多的故事

没有悲伤

像我爱写不是一般的爱两者比较,

差异有信心即使同样的问题

我不想让他怀疑为什么

他们总是问

爱是不是纸上谈兵

我的爱,为相同的振动不强求

没有必要找我

敢肯定有责任

如果我可以改变一切

对任何人受伤

但它是不可能的我很无奈当然可以,

只要等待答案具有约束力的承诺,

忠实在不断地变化

也许他是要通过我

不希望他们笑我只是平凡人有同样的直觉

不想转不想改变我的生活

往往只是说

如果我能重复

我怀疑有你没有权利参加


意外当然可以,只要等待一个答案
So many stories No sorrow like I love to write Is not an ordinary love Difference between the two confidence Even if the same problem I do not want him to suspect Why do they always ask Love is not on paper I love the vibration of the same Not force There is no need to find I'm sure the responsibility of Durham If I could change everything Injury to any person But it is not possible I am helpless Sure, as long as the wait for the answer Binding commitments, the faithful In the constantly changing Perhaps he is to pass I do not want them to laugh I'm just ordinary people Have the same intuition Do not want to turn Not want to change My life is often just that If I could repeat I wonder You have no right to participate in accident Sure, as long as the wait for an answer

没有评论:

发表评论